Poslednja soba nije bila zakljuchana. Ichwich je ushao i zatvorio vrata.
Kada se okrenuo, nije video nishta.
Osetio je samo miris, mozhda jorgovana, ili valjda jele. Nije znao tachno.
* Miris je dolazio iz dubine sobe, kao talas ka obali. Ili kao oblak na krilima vetra.
Priblizhavao se dakle.
* Kada ga je oblak dirnuo po licu, Ichwicha je neka uhvatila ruka. Za njegovu ruku.
„Dodji da udjemo”, rekala mu je ona maglovito.
Ichwich je, medjutim, prepoznao diskurs iz mejlova. U koji se bio zaljubio. Prvo algoritam, a zatim on.
* Ishao je za mirisom, vodjen za ruku, u dubinu poslednje sobe.
* U potpunom mraku.
* Tako su se bili dogovorili u poslednjem mejlu.
Da se vide u potpunom mraku.
Da im nishta ni sluchajno ne pokvari iluziju stvorenu u diskursu putem struje.
* U toj sobi Laza Kostitj je ispisivao poslednju verziju pesme Santa Maria della Salute o svojoj nebeskoj dragani koja je, u smrti, ostala vechno onakva kakvu ju je pesnik, smrtno, zavoleo.
* Petrarkisti su se zaljubljivali na prvi pogled.
Imejlci su se pak zaljubili bez pogleda. U osobu koju nikad nisu videli. Koja se potpuno pretopila u onu unutrashnju sliku koju su o njoj izgradili u sebi.
Barem Ichwich i njegova dragana koja je mirisala na jorgovan ili jelu.
* I koju Ichwich nikada, ni tada ni posle, nije ugledao.
A ni ona njega.